ده دلیل برای خرید فرش ماشینی

ده دلیل برای خرید فرش ماشینی

ده دلیل برای خرید فرش ماشینی :


  1. تغییر مد و سلیقه ها :

امروزه مد و سلایق بازار به سرعت در حال تغییر است . همانطور که رنگ سال به طور مداوم تغییر می کند طرح ها و نقشه های فرش نیز به روز می شود و با الهام گرفتن از وقایع روز تغییر می کند مانند رویداد های جهانی و یا خلق شخصیت های تلوزیونی و کارتونی به طور مثال  با اکران یک انیمیشن تلوزیونی همه کودکان و نوجوانان دوست دارند شخصیت کارتونی محبوب خود را که ماه پیش روی پرده سینما دیده اند در اتاقشان داشته باشند که تنها در تولید فرش های تافتینگ و ماشینی امکان پذیر است .

  1. انعطاف پذیری :

انعطاف پذیری در فرش ماشینی یکی از ویژگی های مهم این کالاست . این انعطاف پذیری کاربردهای این کالا را هم به طور گسترده ای افزایش داده مثلا اگر دوستی دارید که می خواهید غافلگیرش کنید و برای هدیه تولدش هدیه ای متفاوت به او بدهید می توانید عکس او و یا منظره مورد علاقه اش و حتی آخرین عکس سلفی تان را به تولید کنندگان تابلو فرش ماشینی بدهید تا یک تابلو فرش ماشینی داشته باشید .

 

  1. هزینه معقول :

فرش ماشینی در هر صورت از سایر کفپوش های نساجی ارزان تر بوده و قیمت معقول تری دارد . فرش های ماشینی در سایز های مختلف و جنس های گوناگون و تراکم های مختلف دربازار وجود دارند و رنج وسیع قیمتی برای آنها هم وجود دارد . این امکان برای مشتری مهم است و مشتری می تواند با توجه به بودجه خود فرش ماشینی مورد نظر را تهیه کند بدون اینکه نگران قیمت بالای آن باشد .

  1. امکان تعویض در دوره های زمانی کمتر :

قیمت مناسب تر فرش های ماشینی موجب می شود بتوانید آنها را در دوره های زمانی کوتاه تر و یا به عبارت دیگر آنها را زود به زود تعویض کنید . تعویض زود به زود فرش ها می توانند فضای خانه را نو و تازه کند و رنگ جدیدی به خانه بدهد . همین طور به شما این امکان را میدهد که با تعویض مبلمان یا دیگر لوازم خانه تان فرش خانه تان را نیز با آن هماهنگ کنید و با نگرانی کمتری آنرا عوض کنید بنابراین هر چقدر به مد  و تعویض لوازم خانه و تازه کردن محیط خانه تان بیشتر علاقه دارید سعی کنید فرش های ارزان تری بخرید تا مثلا با تعویض سالانه آنها کمتر متقبل هزینه شوید . حتی می توانید فرش های ماشینی خود را که دوره کوتاهی کار کرده در طرح های خاص تعویض فرش با قیمت کمتری بفروشد و آنها را به پول تبدیل کنید و یا در وب سایت های خرید و فروش کالاهای دست دوم آنرا به قیمت مناسبی بفروشید چرا که هنوز نو و قابل استفاده است .

  1. حساسیت های کمتر در شستشو و تمیز کردن :

فرش های ماشینی به دلیل بشر ساخت بودن الیاف و نخ های به کار رفته و نیز عملیات های تکمیلی حرارتی که بر روی فرش انجام می شود و به مراتب مقاوم تر و با دوام تر از سایر کفپوش های نساجی است . همچنین می توانید فرش های ماشینی را هر ساله برای شست و شو به قالیشویی های معتبر ارسال کنید و خیالتان از آسیب دیدن و یا خرابی فرشتان راحت باشد . حتی خودتان هم می توانید در خانه با شویند های مناسب فرش را لکه گیری کنید .

فرش های ماشینی به دلیل بشر ساخت بودن الیاف و نخ های به کار رفته و نیز عملیات های تکمیلی حرارتی که بر روی فرش انجام می شود و به مراتب مقاوم تر و با دوام تر از سایر کفپوش های نساجی است که همین امر این فرش را در مقابل ستشو مقاوم کرده ،بهداشت و تمیزی بیشتری به محیط شما می بخشد. همچنین می توانید فرش های ماشینی را هر ساله برای شست و شو به قالیشویی های معتبر ارسال کنید و خیالتان از آسیب دیدن و یا خرابی فرشتان راحت باشد . حتی خودتان هم می توانید در خانه با شویند های مناسب فرش را لکه گیری کنید .

  1. دسترسی آسان تر و حق انتخاب بیشتر :

با مراجعه به نمایندگی های فروش شرکت پارس از تنوع محصول و انتخاب راحت تر کالا می توان استفاده کرد .

  1. وجود گارانتی و کمپین های تبلیغاتی خاص :

برای خرید فرش های ماشینی امکانات و آفرها و جشنواره های زیادی وجود دارد. تخفیف های ویژه ای هم که وجود دارد را نباید از دست داد .

  1. جلوه و زیبایی قابل قبول :

فرش های ماشینی در عین حال که نام ماشینی بر خود دارند اما از نظر کیفیت ، ظرافت و زیبایی بی نظیز هستند به ویژه محصولات جدیدی که به بازار ارائه می شود و با استفاده از تکنولوژی های جدید بافته شده اند بسیار زیبا و ظریف هستند.

  1. ماشینی اما استاندارد :

متاسفانه برخی تبلیغات غلط و یا اغراق کننده در مورد فرش های ماشینی وجود دارد اما اگر از برند معتبر شرکت پارس که دارای نشان استاندارد می باشد خرید می کنید خیالتان از سالم بودن محصول و بی خطر بودن آن برای سلامتی خود و خانواده تان خیالتان راحت باشد . برای خرید فرش از مغازه های فرش فروشی نیز حتما به نشان استاندارد آن پروانه کسب و مجوز فعالیت دقت کنید تا بتوانید بعداز حقوق مادی و معنوی خود دفاع کنید و در صورت بروز مشکل به مراجع قانونی مانند اتحادیه فرش ماشینی و موکت و … مراجعه کنید .

  1. برای هر سایز و اندازه ای :

با خرید فرش ماشینی تقریبا می توانید مطمئن باشید که هر فضای با هر اندازه و وسعتی را می توانید فرش کنید . از کناره  و دایره و بیضی گرفته تا ابعاد خاص می توانید فرش های ماشینی را به سرعت پیدا کنید حتی اندازه های کاملا غیر متعارف شما را با طراحی کاملا زیبا و منحصر به فرد می بافند و به شما ارائه می دهند .